• linked in

Aanbevelingen

Op Linkedin heeft Sander Terpstra van aantal gewaardeerde relaties een persoonlijke aanbeveling mogen ontvangen. Een aantal van deze aanbevelingen kunt u hieronder lezen. 
 

Leijn de Wolf
Algemeen Directeur en aandeelhouder, Thorbecke B.V.
 
“Sander heeft ons in 2016 begeleid bij het zoeken naar een nieuwe kantoorlocatie.
Zijn uitgebreide kennis van de vastgoedmarkt in Zwolle en zijn kennis en ervaring
inzake het aanhuren van kantoren was voor ons van grote toegevoegde waarde.
Met Sander is het prima samenwerken. In mei 2017 verhuizen wij mede dankzij hem
naar een mooi nieuw kantoor dat helemaal past bij ons bedrijf en onze visie op de toekomst.”

 
Bas van Nieuwkerk
Directeur bij TTS

“Sander is kundig, professioneel en zeer betrouwbaar. Maar Sander is vooral een
correcte en humorvolle vent, en daarbij dienstverlener pur sang die jou verwachting
altijd zal willen overtreffen. Hij begeleidde in 2015 / 2016 ons familiebedrijf TTS naar
de ‘volgende stap’ in Zwolle. Dit deed hij op heel eigen wijze. Sander bezit namelijk alle
diploma’s die je kan bedenken in het vastgoed vak, maar zijn echte talent zit in iets heel
anders verborgen.

Hij overtuigde mij binnen 10 minuten, namelijk; hij was gedreven,
kende de details in de markt, de mores en had achteraf gezien direct de match voor
TTS in Zwolle. Ik kan nu zeggen dat hij heel waardevol is geweest in die fase voor TTS.
Ik had toen wel 8 maanden de tijd nodig om te beslissen tot het pand waar we nu alweer
bijna een jaar met veel plezier huisvesten. Sander nam alle tijd om ons in elke stap van
het proces uitvoerig te informeren en zelf alle keuzes te laten maken.

Tenslotte poetste hij in de afronding van 2016 nog even wat smetjes voor ons weg
rondom een vorig huurcontract. Zonder enige twijfel zal ik bij gelegenheid zijn hulp
weer inroepen. En ik raad vooral ook iedereen van harte aan hetzelfde te doen.”
 
 
maarten van beekMaarten van Beek
Directeur Van Beek Lederwaren BV
 
“Sander heeft ons zeer goed geholpen in onze verhuizing naar ons nieuwe kantoor en magazijn."
Hij heeft onze huisvestingbehoefte goed geanalyseerd en ons op deze toplocatie, 
goed bereikbaar en dicht bij de snelweg gewezen.
Wij zijn hem dan ook zeer erkentelijk dat wij op deze locatie onze bedrijfsvoering kunnen uitvoeren.
Wij weten zeker dat wij dankzij 10HOOG hier nog jaren plezier aan zullen beleven.”
https://vanbeeklederwaren.nl
 
 
Marnix van Daal
Partner en advocaat bij Dommerholt Advocaten
 
“Wij hebben Sander ingeschakeld om ons te begeleiden bij de zoektocht naar
andere kantoorruimte in Zwolle. Daarbij heeft Sander laten zien "out-of-the-box"
te kunnen denken en zeer doortastend te zijn. Sander begreep goed wat nodig was
om in onze huisvestingsbehoeften te voorzien. 
Dit heeft er uiteindelijk toe geleid dat wij gaan verhuizen naar een representatief,
goed bereikbaar en goed zichtbaar pand aan de Govert Flinckstraat.
Dankzij de begeleiding van Sander zijn we snel tot goede afspraken gekomen.”
 
 
Arjan Egging
Group Purchasing Director at Schoeller Allibert
 
“Ik heb Sander leren kennen toen onze organisatie een adviseur zocht,
die ons kon begeleiden bij de zoektocht naar een nieuw onderkomen voor
ons hoofdkantoor in Zwolle. Dit als gevolg van de aanstaande expiratie van
onze huidige huurovereenkomst.

Sander heeft ons via zijn bedrijf 10Hoog! aan de hand genomen en ons op
kundige wijze begeleid bij dit traject. Sander is vriendelijk in de omgang,
maar zakelijk en professioneel als het erop aan komt en hij beschikt over een
prima kennis van de vastgoedmarkt in Zwolle. Uiteindelijk zijn wij, mede door zijn
toedoen, erin geslaagd, om tot een zeer verantwoorde afspraak te komen met de
huidige verhuurder voor een nieuwe termijn.”
 
 
Bas Leenders
Notaris | MFN-Mediator | Scheidingsbemiddelaar
 
“Ik heb Sander leren kennen als een deskundige adviseur voor zijn clienten.
Een goede en prettige gesprekspartner. Denker in mogelijkheden en oplossingen.”
 
 
 
 
Mieke Looman
Manager bij Bureau Jeugdzorg
 
“Sander kent de klant en kent de markt. Weet zich goed in te leven in de vraag en de positie van de klant.
Het is prettig om met hem samen te werken. weet zich goed te richten maar draagt ook alternatieven aan.
Is zorgvuldig en wijst op mogelijke risico's maar laat de beslissing bij de klant. 
Is ook niet te beroerd om kleine diensten te verlenen. Hij vindt een goede klantrelatie waardevol
en investeert hierin. Sander heeft voor Bureau Jeugdzorg Overijssel meerdere keren opdrachten gerealiseerd.”
 
 
Arjan Kuilman
Eigenaar Atoomclub
 
“Sander assisted us in the purchase of our new AtoomClub location in Zwolle, to be opened in summer'17. Sander made a right pro active estimation of our possible interest in location, building and timing. During the sale process he was intensively involved in the commercial, legal and notarial aspects of the deal. Sander is skilled and pleasant to work with.”
 
 
 
Jacques van der Hoven
Directeur
 
“Sander heeft ons van 2013 tot en met 206 bijgestaan in het vinden van huurders en (deels) kopers voor de objecten uit de Runsdijk beheer portefeuille In Zwolle en Deventer. Zijn gedegen kennis van de “Oostelijke” vastgoedmarkt heeft ons geholpen. Hij is professioneel en integer”
 
 
 
Jacques van der Hoven
Directeur
 
“Sander heeft ons van 2013 tot en met 206 bijgestaan in het vinden van huurders en (deels) kopers voor de objecten uit de Runsdijk beheer portefeuille In Zwolle en Deventer. Zijn gedegen kennis van de “Oostelijke” vastgoedmarkt heeft ons geholpen. Hij is professioneel en integer”
 
 
Evert-Jan Smelt
Directeur
 
“Wij kunnen niet anders dan Sander aanbevelen als het gaat om vastgoedadvies. Bij het zoeken naar een geschikt bedrijfspand voor onze werkmaatschappij SMELT Portofoons.nl zijn wij door Sander zeer deskundig en professioneel geadviseerd. Sander Terpstra heeft ons het hele traject begeleid, van het zoeken naar een geschikte locatie/pand, tot het vinden van een tijdelijke huuroplossing en de uiteindelijke koop.”